WITAMY W SERWISIE AVIATA!

POCZTA   HOME


::  O FIRMIE  ::

HISTORIA
PRODUKTY
NASZE PRACE
KONSTRUKTORZY
KOOPERANCI
CERTYFIKATY

ARTYKUŁY PRASOWE

::  GNIADY ::
HISTORIA PROJEKTU
OPIS KONSTRUKCJI
DANE TECHNICZNE
ZASTOSOWANIE
SUKCESY
WARUNKI DOSTAWY
::  GALERIA ::
::  OFERTA ::
::  LINKI ::
 

 

 

 

 

Samolot GNIADY


 Dane techniczne

Rozpiętość skrzydeł      

Długość samolotu         

Wysokość                   

Szerokość uderzenia poziomego   

Szerokość kabiny         

Rozstaw kół podwozia    

Masa startowa samolotu               

Obciążenie powierzchni nośnej  

Obciążenie mocy

9,5 m

6,7 m

2,5 m

3,6 m

0,85 m

2,5 m

895,3 kg

69 kg

4,4 kg/kW

Prędkość maksymalna         

Prędkość przelotowa             

Prędkość wznoszenia samolotu         

Prędkość wznoszenia zespołu:

         z szybowcem 350 kg         

         z szybowcem 550 kg

Długość startu na bramkę

Długość lądowania

Średnie zużycie paliwa

         ze śmigłem US 122                  

         ze śmigłem SM100                  

Poziom generowanego hałasu     

240 km/h

215 km/h

14 m/s

6,5 m/s

6,0 m/s

100 m

80 m

15 m

 

50 l/h

40 l/h

75,3 d/A

 

Sprawność holowania jest większa o około 50% w stosunku do innych używanych do tego celu samolotów.

Obecnie „AVIATA” dysponuje prototypem (stale modernizowanym), który wyceniono na 60 000 Eu + Vat i pierwszym z serii informacyjnej wycenionym na 100 – 110 000 Eu + Vat.

 

Rysunki techniczne:
widok w trzech rzutach
wersja normalna:

 

 

 

 

wersja z wydłużonymi skrzydłami:


Wszelkie prawa zastrzeżone Copyright by AVIATA